بررسی گوشی سونی Z1

امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

گوشی سونی z1

 سونی همچنان قابلیت محافظت در برابر آب و گرد وغبار را در این گوشی نیز رعایت کرده است. اما خبری از درپوش برای جک 3.5 میلی متری صدا در این گوشی نیست، سونی با افتخار این درپوش راحذف کرده است. دره حفاظت آن به مقاوت نیم ساعته در عمق یک و نیم متری زیرآب محدود می شود.
 وزن 170 گرمی این گوشی موبایل سونی در برابر اندازه 5 اینچ صفحه نمایش چندان زیاد به نطر می رسد. ابعاد دقیق گوشی سونی 74*144 وبه ضخامت 8.5 میلیمتر است.

صفحه نمایش آن از شیشه مقاوم  Shatter proof به همراه  تکنولوژی Triluminos و X-Reality ساخته شده است که رزولوشن 1920×1080 پیکسل یا همان Full HD را ارائه می‌نماید. این تلفن که از تراکم پیکسل ۴۴۱ پیکسل در اینچ برخوردار است تصاویری ارائه می کند  که به طور باورنکردنی واضح و فوق العاده روشن هستند.

سونی فضای خالی هوا در صفحه نمایش حذف کرده و در نتیجه لایه لمسی به سطح نمایشگر نزدیکتر شده است. این کار باعث کاهش میزان انعکاس نور صفحه (OptiContrastT) در زمان تابش شدید آفتاب شده و در نتیجه تصاویر آن واضح تر پخش می شود و زاویه دید صفحه نمایش افزایش می باید .
چیپ ست موجود بر روی گوشی سونی Z1 ،کوالکام  Snapdragon 800 پردازنده چهار هسته ای از نوع Krait 400 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 330 است.

2 گیکابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی کار پردازش در گوشی را بسیار راحت تر و سریع تر کرده اند. و آن را به یک گوشی با کیفیت  و رده بالا تبدیل کرده اند.

میزان حافظه جانبی که از طریق کارت حافظه جانبی می توانید به گوشی سونی اضافه نمایید، 64 گیگابایت است.

گوشی سونی z1

از فناوری های ارتباطی موجود در این گوشی می توان به پشتیبانی از شبکه  3 جی، GPRS، Edge، GPS، NFC و بلوتوث نسخه 4  با A2DP و aptxنام برد. از طریق هر یک از این رابط های ارتباطی می توان به شبکه اینترنت پر سرعت، اتصال با تلویزیون یا لپ تاپ، انتقال و دریافت انواع فایل ها و اتصال به هدست های هوشمند را انجام داد.


باتری گوشی هم یک باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر ساعتی است که قادر خواهید بود کمتر از 14 ساعت با گوشی مکالمه انجام دهید، همین طور تا حدود 110 ساعت پخش موسیقی در توان باتری خواهد بود.

سیستم عامل موجود بر روی Xperia Z1 نسخه 4.2 یا JellyBean از سیستم عامل موفق اندروید می‌باشد.

رابط کاربری سونی و همچنین Small Apps که پیش‌تر بر روی چند گوشی دیگر از کمپانی سونی قرار داشت، بر روی این گوشی نیز وجود دارد.
دوربین 20.7 مگاپیکسلی سونی در این گوشی موبایل یکی از قابلیت های منحصر به فرد آن تلقی می شود. این دوربین دارای قابلیت های فوکوس لمسی، لرزش گیر دست هنگام فیلمبرداری و عکاسی، امکان HDR ، تشخیص چهره و لبخند، قابلیت پانوراما،  ثبت موقعیت زمانی و مکانی و بزرگ نمایی دیجیتال 8 برابر است.

این دوربین رنگ های بسیار دقیق تری را ارائه می کند وباکاهش پارازیت، تصاویری با جزئیات فوق العاده واضج را به شما ارائه می کند.

البته در حالت اتوماتیک این دوربین عکس‌ها را با کیفیت 8 مگاپیکسلی ثبت می‌نماید.

کیفیت وب کم آن نیز 2 مگا پیکسل با سرعت فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه می باشد. که برای انجام مکالمات تصویری کیفیت مناسبی است.

مزایا:

صفحه نمایش نسبتا برگ با کیفیت بالا
سخت افزار داخلی قدرتمند
ضدآب و گرد و غبار
پشتیبانی گوشی از راه های مختلف ارتباطی برای اتصال به اینترنت و دیگر ابزار دیجیتالی مانند هدست، اسمارت باند، تلویزیون و ...
بلندگوی قدرتمند و با کیفیت

کیفیت بالای دوربین همراه با موتور پردازش عکس ‎BIONZ™‎‎

 

 منبع : Sony Xperia Z1

 


دسته : موبایل , سونی , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : 28 بهمن 1393 ساعت : 13:16
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 1035
گوگل امروز : 15
گوگل دیروز : 104
بازدید هفته : 2351
بازدید ماه : 2200
بازدید سال : 39196
بازدید کل : 383617
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes